واژه CRM مخفف Customer Relationship Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی است که سازمان برای: شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات به مشتریان در تمام قسمت ها پیاده می نماید.

نرم افزار CRM با هدف افزایش سطح سود در بلند مدت و مرکز توجه قرار دادن مشتری که باعث رضایت هرچه بیشتر وی و افزایش سطح درآمد سازمان می شود، تولید شد. نرم افزار CRM باعث می شود تا بر روی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی متمرکز شوید.

در حقیقت نرم افزار CRM در سازمان باعث افزایش فروش، حفظ و افزایش وفاداری مشتری، جذب مشتریان بالقوه و ارائه خدمات پس از فروش در سطح بالا می گردد.

برخی از امکانات نرم افزار CRM

  • دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مخاطبین
  • مدیریت وظایف پرسنل
  • ارزیابی عملکرد پرسنل
  • ثبت عملیات فروش
  • تفکیک و درجه بندی مشتریان
  • ویرایش و بهبود فرآیندهای فروش و بازاریابی
  • سنجش هزینه های صرف شده در بازاریابی
  • توانایی هدف قرار دادن مشتریان سود آور
  • بهبود کارایی و اثر بخشی خدمات به مشتری
  • افزودن مشتریان جدید
  • افزایش گردش مالی مشتریان
  • پاسخگویی سریع به درخواست مشتریان


بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، از شروع فرایند فروش یعنی بازاریابی تا مرحله ارائه خدمات پس از فروش و سامانه های رضایتمندی مشتری را پوشش می دهد و به سادگی امکان راه اندازی اتوماسیون اداری، بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش و همچنین یکپارچه سازی با سایر سیستم های اطلاعاتی نظیر مالی و . را فراهم می سازد.



معرفی کوتاه نرم افزار CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) چیست؟

بهترین نرم افزار CRM ایران کدام است؟

مشتریان ,مشتری ,افزار ,نرم ,crm ,خدمات ,نرم افزار ,فروش و ,افزار crm ,ارتباط با ,مدیریت ارتباط ,افزار مدیریت ارتباط

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مشق مدارا مدرسه ی جادوگری هاگواتز تنباکو اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق آداک کنترل تامین تجهیزات اتوماسیون و ابزار دقیق کتابخون رقم آباد ریاضی نهم آهنگ های پیچ دی جی تورک 31 تا 60 خرید آنلاین لباس زنانه سایز بزرگ الکتروموتورهای چینی ارسم ساخت شرکت گوانگلو