نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به شما امکان خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را می دهد.

سی ار ام، برای جذب مشتری جدید، افزایش فروش، نگهداشت مشتری و وفادارسازی آن کاربرد دارد.

هدف نرم افزار CRM افزایش فروش و جمع آوری اطلاعات مشتریان در کلیه تعاملات وی با سازمان است. از طرف دیگر، نرم افزار برای بهبود و شخصی سازی بازاریابی و فروش از این اطلاعات استفاده می کند.

با استفاده از امکانات نرم افزار CRM می توانید انجام کارهای پرتکرار روزانه را به نرم افزار بسپارید و با اطمینان وقت خود را برای انجام کارهای مهم تری اختصاص دهید.

http://parsvt.com

معرفی کوتاه نرم افزار CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) چیست؟

بهترین نرم افزار CRM ایران کدام است؟

افزار ,نرم ,crm ,مشتری ,انجام ,افزایش ,نرم افزار ,افزار crm ,فروش و ,انجام کارهای ,کند با

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

چه گونه یک مدرسه بانشاطی داشته باشیم مدرس چرتکه و رباتیک ساعت مچی ژلـوفـ ـن شیرین مرکز فروش اینترنتی بازارچه بوتیک بسم الله الرحمن الرحیم والعادیات ضبحا... دستگاه تصفیه آب شرکت خدماتی و نظافتی رادمان