نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به شما امکان خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را می دهد.

سی ار ام، برای جذب مشتری جدید، افزایش فروش، نگهداشت مشتری و وفادارسازی آن کاربرد دارد.

هدف نرم افزار CRM افزایش فروش و جمع آوری اطلاعات مشتریان در کلیه تعاملات وی با سازمان است. از طرف دیگر، نرم افزار برای بهبود و شخصی سازی بازاریابی و فروش از این اطلاعات استفاده می کند.

با استفاده از امکانات نرم افزار CRM می توانید انجام کارهای پرتکرار روزانه را به نرم افزار بسپارید و با اطمینان وقت خود را برای انجام کارهای مهم تری اختصاص دهید.

http://parsvt.com

معرفی کوتاه نرم افزار CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) چیست؟

بهترین نرم افزار CRM ایران کدام است؟

افزار ,نرم ,crm ,مشتری ,انجام ,افزایش ,نرم افزار ,افزار crm ,فروش و ,انجام کارهای ,کند با

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نیوشا استور وبلاگ من جرعه جرعه جآن کافه نارگیله خبر گزاری حوزه علمیه میبد نمایندگی خرید و فروش کفتر کاکل به سر پا پری کارگاه مقاله نویسی پزشکی و زیست شناسی دکتر محمدتقی احدی اردبیل اکستنشن زهراسادات: دختر بابا طراحی سامانه حمایت از خط مشی عمومی در ایران